woensdag 22 mei 2013

Later word ik...

Nieuwsgierig als ik ben, vroeg ik mijn kleuters welk beroep ze later willen doen...

Satine: juf
Luka: Archeloog
Kimainy: voetballer
Thomas: politieman
Esther: dierenarts
Giulia: ballerina
Almas: dokter
Samantha: politievrouw
Gaëlle: bakkerin
Isaï: piloot
Samuel: postbode
Clara: ballerina
Kyra: kok
Dylano: autocoureur
Houda: juf
Aaron: bakker
Tia: brandweervrouw
Rina: dokter
Nando: archeoloog
Thorgal: voetballer
Pieter: brandweerman
Tuur: motorijder

Ik ben eens benieuwd... 

2 opmerkingen:

  1. Patsy, mama van Gaelle22 mei 2013 om 18:21

    Allé... Aaron en Gaëlle gaan samen een bakkerszaak, of nog beter een patisserie, kunnen beginnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja, dat ziet eruit als een volwaardige toekomstige samenleving...
    Ik ben ook wel heel benieuwd... Grootse dromen zijn fijn !

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden eerst gelezen door juf Sofie voordat ze worden gepubliceerd...