maandag 6 april 2020

Foto's van bij jullie thuis...

Dag vriendjes,

Wat is het leuk om te zien wat jullie allemaal doen! En dat jullie ook je mama en papa helpen bij oa de afwas, vind ik heel lief.
Vorige donderdag deden we voor het eerst een google meet en dat vond ik alvast heel leuk. Zo zag ik jullie nog eens... Ik stel voor dat we het donderdag nog eens doen. Deze keer ga ik 2 groepen maken met zowel jongens en meisjes. Ik zal jullie via mail laten weten wie in welk groepje zit en wanneer we juist afspreken.

  




 
 



Ook Stan en ik deden weer heel wat dingen... Zo leerde hij fietsen op 2 wielen, hielp mee met de vaat te legen, tekende een beer,... 

 

 Met het kleuterteam deden we ook al eens een google meet, want we willen voorbereid zijn als de school na de vakantie nog niet open gaat...


Geniet allemaal van de paasvakantie! Hopelijk brengt de paashaas zondag heel veel eitjes naar iedereen... En speel maar veel buiten met dit mooie weer 😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties worden eerst gelezen door juf Sofie voordat ze worden gepubliceerd...