donderdag 10 februari 2022

Lied: 4 enge monsters


 https://youtu.be/45e64FDCN38

4 enge monsters op een rij
komen elke nacht bij mij!
Ze maken me bang!
Ze maken me gek!
De eerste trekt een gekke bek!

4 enge monsters op een rij
komen elke nacht bij mij!
Ze maken me bang!
Ze maken me gek!
De tweede trekt een gekke bek!

4 enge monsters op een rij
komen elke nacht bij mij!
Ze maken me bang!
Ze maken me gek!
De derde maakt een gekke bek!

4 enge monsters op een rij
komen elke nacht bij mij!
Ze maken me bang!
Ze maken me gek!
De vierde maakt een gekke bek!

Zie ze daar nu allen staan.
Ik doe vlug mijn lichtje aan.
En weet je, weet je wat ik zeg?
Abracadabra en ze zijn weg!

uit: Krullenbol
uitgeverij: Die Keure

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties worden eerst gelezen door juf Sofie voordat ze worden gepubliceerd...